Forum Fan club wszystkich przeciwnikw tego totalnego cymbaa XD Strona Gwna Fan club wszystkich przeciwnikw tego totalnego cymbaa XD

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Znają się na rzeczy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fan club wszystkich przeciwnikw tego totalnego cymbaa XD Strona Gwna -> Absolutnie genialnie beznadziejne foty Toma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Czw 17:37, 10 Kwi 2014    Temat postu: Znają się na rzeczy.

Zaden inny lekarz na konsultacji nie udzielił mi tylu fachowych odpowiedzi i odpowiednio mnie pokierowal co do zmiany mojego wyglądy, tak ze od marca tego roku jestem bardzo zadowolona z ust zrobionych włansie u niego.
[link widoczny dla zalogowanych]
mieszkam w Niemczech -dentystka namawia mnie na piaskowanie/ koszt 60E/ -ja sie bronie usilnie -dzis mialam czyszczenie skaling/w ramach kasy/ i mysle ze mnie to wystarczy.... uzywa ktos?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

domyslam sie ze to jakby normale.. [link widoczny dla zalogowanych] Chodzi oczywiście o dietę Atkinsa na diecie Dukana byłem w tamtym roku ale efekt był niezadawalający więc dałem spokój.
Jeśli chcecie bardzo profesjonalnie i tanio (rozjaśnianie,farbowanie i podcięcie z modelowaniem 80zł) mieć naprawdę udaną fryzurę, a i przy okazji poprawić kondycję włosów, to ja z doświadczenia polecam zarówno dla Pań jaki Panów (mój mężczyzna jest również bardzo bardzo zadowolony) salon EUPHORIA na ulicy Wrocławskiej 8, tel.12 633 57 20 (pn-pt 8-20, sob 8-14) a w nim p.Martę i p.Ewę... W weekendy czasem siedze caly dzien przed kompem i jem, a czasem wyruszam na calodniowe wycieczki rowerowe, wiec sie miesiecznie zeruje ludzie nawet nie wiecie jak podnosicie człowieka na duchu Zauwazylem, ze jeden jakis maly pajaczek (nawet chyba 1cm dlugosci nie ma ) uwinal sobie kokon w koncie u mnie w pokoju Neutral Jest caly czarny, procz odwloku, ktory jest jasno brazowy i idzie przez srodek ciemny pasek. Pasty wybielające niewiele dają. [link widoczny dla zalogowanych]
Do lady_in_red21 Troszkę jest ciężko tuż i klika dni po. Bo oczywiscie wyszlam za szybko od ginekologa i sie nie spytalam;/ https://www.youtube.com/watch?v=MyWldmhg00I Miałam nadzieję że coś poprawi się z moją cerą. Witajcie drogie kobietki. Po pierwszej wizycie w szpitalu chciałam jeszcze wrócić do pracy, ale po drugiej hospitalizacji dałam sobie spokój.
[link widoczny dla zalogowanych]
A w ogole, chcialam powiedziec, ze z tym da sie zyc Jak sie czlowiek przyzwyczai do aparatu, to nie przeszkadza fakt, ze samemu sie nie ubiore, nie obuje itp.
bussska:*:*
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szukam tytułu lub chociaz wykonawcy piosenki z lat 80-90.
[link widoczny dla zalogowanych]
Można lek aplikować w pozycji stojącej z jedną nogą wspartą na wannie, można w pozycji kucącej, można też na leżąco - na plecach z uglętymi kolanami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Potwierdzone i sprawdzone!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwszy staz odbylam w biurze notariusza, co do dokumentow nie bylo specjalnych wymagan, warunkiem bylo przejscie testu z wiedzy ogolnej, potem byl kurs zakonczony egzaminem i wtedy mozna bylo pojsc na staz.
znasz kogoś?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Karolina Gruszka!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] To że miał ciężkie dzieciństwo nie oznacza że nadaje się na reprezentanta Polski w konkursach europejskich!!!!!!!!!!!
O wiele latwiej jest mi zrobic glodowke niz byc 6 tygodni na scislej diecie owocowo-warzywnej,co innego jesc z przewaga warzyw i owocow codzienne menu ,a co innego jesc tylko i wylacznie te produkty bez tluszczu i zadnych dodatkow.Glodowka jest o wiele latwiejsza [link widoczny dla zalogowanych] 4622 Kazdy przypadek jest inny. tutaj ładnie wygląda: == [link widoczny dla zalogowanych]
Fakt że chce mieć nie zagrube i nie zacienkiem żeby nie popękały ;P Ile mniej więcej kosztują tipsy żelowe takie z francuzkim manicure? dziekuje Wam za info Zupe gotuje z gotowej mieszanki - hortex - zupa prezydencka i do niej dodaję kiszoną kapustę. jeżeli tak, to jak często, czy również wodę z cyrtyną, w jakiej ilości i jak długo trzymać ? Wiecej na [link widoczny dla zalogowanych] e.htm na zdrówko jak wychodziłaś z głodówki? Znasz może jakieś fora lub strony specjalizujące się w tego typu muzyce, gdzie można by zasięgnąć opinii?
Kiedys pisałam o swoim powiekszeniu ust, a teraz czytam, że to rzekomo ja jestem niezadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy ktoras z was zna jakiegos dobrego lekarza?
[link widoczny dla zalogowanych]
dziś normalne jedzenie a przez najbliższe 10 dni nic? naprawde jest dobra,dziwie sie jakie z was gospodynie...?!
Ból szyjny lekko minął, ale po jakimś czasie zaczęły mi drętwiec palce jednej ręki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zyje z obawa codziennie ze kiedys moze mi ja uprowadzi ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

i tak tez ze mna do tej pory jest.zawsze jak tylko o nim pomysle to motyle mam w brzuchu.ale tak jak pisalam wczesniej miedzy nami jest jakas pustka i niedosyt z tej racji ze nie mamy slubu koscielnego tylko cywilny...wiec ta milosc nie jest tak do konca pełna. [link widoczny dla zalogowanych] z góry dziekuje za odpowiedzi!!!
GZ jest wysoko bo wyplata w terminie i stabilna pozycja na rynku fmcg pozdro dla Mysłowic i dajcie im po d***e 20.Britney Spears - Everytime Tatra jest, z tym że w Eurocashu i sieciach bo oni mają pierwszeństwo w dostawach z browaru. ?? zgodze sie z gościem powyżej ,czysta głupota w całej krasie ,18 lat to wiadomo z kad te guziska i na szyi i zdaje sie w głowie na wlasne życzenie [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ze dobrze robie te cwiczenia. kolejna dawka refastinu. zobaczymy jak to bedzie Na otarcie łez częsć porodu mogłam przesiedzieć w wannie - trochę pomogło . Więc dostaniesz: Bo jak widzisz Tobie wyszło tyle poprzez aktywność fizyczną. wiem, ze proba laseru kosztuje 100zeta i jest niezbedna jesli nie kcemy wyrzucic kasy w bloto bo na jedna moze zadzialac lepiej na druga gorzej i napewno trzeba powtorzyc kilka zabiegow.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec wlasnie robie sobie liste na jutrzejsze zakupy i dolaczam do Was
Wszystkiego dobrego i jak najwięcej szczęścia i miłości
także NIE POLECAM
[link widoczny dla zalogowanych]
zastrzyk pod oko?
[link widoczny dla zalogowanych]
i ladnie je ulozyc??
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie, dzieki ani avon ani oriflame mnie nie inetersuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy te dochody 1800 zł to są brutto?
[link widoczny dla zalogowanych]
550 zł Opole, a tą kaniulą jak cenowo?, bo faktycznie słyszałam , że jest mniejsze prawdopodobiństwo siniaków co mi chyba nie grozi ale warto wiedzieć
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nieznaczna rotacja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

three drives on a vinyl - greece 2000 (dj shog rmx) [link widoczny dla zalogowanych] Dziekuje za tak szybka odpiwedz Juz sie boje jak jest uczuleniowy niby lepiej jest nie współżyć podczas przyjmowania tych tabletek ale nie dam rady a co do spóźnienia to nie wem ale podejrzewam ze to moze byc wina tych dziwnych tabletek...lekarka kazala mi jeszcze przyjsc po miesiaczce na kontrolne badania.
[link widoczny dla zalogowanych] wogólę najważniejsze czy można pi kawę z mlekiem? Podobno to jest normalna szczoteczka tak z gąbką. a poza tym napewno umaluje mnie swietnymi kosmetykami ktore beda sie trzymaly caly dzien i noc a tojest bardzo wazne dla mnie. no ja nie moge sie doczekać jutra: [link widoczny dla zalogowanych]
czy jest to szkola godna polecenia? boje się :/ mój mail to [link widoczny dla zalogowanych] l czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć dokładnie na czym polega zabieg? Jeszcze jedno: ja OSC ZE AUTO OKRADLI,TO JESZZCE PAN DRZESZ NA MNIE GEBE I WYZYWASZ OD WARIATEK c gravistat to tabl anty mi lekarz powiedzial ze zorbila mi sie cysta z powodu zle dobranych tabl(bralam cilest wczesniej),no ale teraz mialam kontrole i nic juz nie mam,a ten caly gravistat 250 i 125 rozni sie dawka hormonow Robię u dr Kęckiego w Brzegu (przyjmuje też w Opolu) jest b.dobrym fachowcem bo wie jak mają wyglądać piękne usta.
swietnie mi byzie wyprowadzial kwasami dla stalych klientow rabaty
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiecie, mam niedługo urodziny i nie mam pojecia w co sie ubrać.
Gabriel czy Berendowicz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fan club wszystkich przeciwnikw tego totalnego cymbaa XD Strona Gwna -> Absolutnie genialnie beznadziejne foty Toma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin