Forum Fan club wszystkich przeciwnikw tego totalnego cymbaa XD Strona Gwna Fan club wszystkich przeciwnikw tego totalnego cymbaa XD

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Chciałabym zapytać czy wyniki badań na nosicielstwo musi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fan club wszystkich przeciwnikw tego totalnego cymbaa XD Strona Gwna -> Absolutnie genialnie beznadziejne foty Toma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pi 1:39, 21 Mar 2014    Temat postu: Chciałabym zapytać czy wyniki badań na nosicielstwo musi

... [link widoczny dla zalogowanych] 2 kawy czarne z dodatkiem odrobinki mleka Nastepuje to w wyniku nie redukcji tkanki tluszczowej tylko pewnym rodzajem odwodnienia organizmu.
Nie probowalam bo juz zeszłam z koloru ale polecam sprawdzic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kamuś, tak... [link widoczny dla zalogowanych] Mi ze swojej strony tez ciezko mu pomoc - zaczelam dopiero studia.

Anakondo mam do ciebie pytanie, a mianowicie: Jestem w szoku. co w nie było nie tak, prócz normalnych śladów upływającego czasu... grafitowy mlasku, mimo że gdzieś tam czai się u Ciebie malutki żal za takie urodzinki, to jednak życzę Ci wszystkiego NAJLEPSZEGO!!!!!! Ja niestety nie mogę polecić salonu Bohema- kierowałam sie dobrymi opiniami na jego temat-ale jestem delikatnie mówiąc rozczarowana : [link widoczny dla zalogowanych]
tam naprawde byly osoby ktorym te operacje pomogly, cos zmienilyw ich zyciu..obawiam sie ze u nas nic z tego. Moj email to [link widoczny dla zalogowanych] .uk Nie bedzie obciachowo wygladac. światłoterapia światłem LED jest całkowicie bezbolesna aż do starości nudziaro. Miesiąc spokoju i ponownie to samo. Chcialabym wiedziec jak spedzaja czas fajni i WOLNI mezczyzni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wez i przyczep sobie po 1,5 kg z jednej i drugiej strony klatki piersiowej i spróbuj tak z tym trochę pochodzić...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam!


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fan club wszystkich przeciwnikw tego totalnego cymbaa XD Strona Gwna -> Absolutnie genialnie beznadziejne foty Toma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin